Na mijn deelname aan Kadanza Together ben ik beginnen dansen bij Dansstudio IJvi Hagelstein. Hier kreeg ik de mogelijkheid om deel uit te maken van het Samsonballet voor de Samson & Gert Kerstshow. Uiteraard ging hier een auditie aan vooraf, waar ik toch wel enige stress voor had. Het was namelijk mijn eerste dansauditie voor een professionele productie. Hier werd er logischerwijs heel erg gelet op de danstechniek en voor mijn gevoel was dit bij mij nog niet was het moest zijn. Toch heb ik mijn uiterste best gedaan en heb ik veel enthousiasme getoond. Vanaf dat moment maakte ik deel uit van het enige echte Samsonballet, YES!
Tijdens deze repetitieperiode heb ik heel veel geleerd in verband met discipline, doorzettingsvermogen en uiteraard de technische kant van het dansen. Voor de eerste keer besefte ik hoe hard dansers moeten werken. Zowel fysiek als mentaal was dit heel zwaar, maar ik ben zo blij dat ik dit gedaan heb!

