Na 30 jaar besloot Gert Verhulst afscheid te nemen van zijn hondje, Samson. Dit afscheid kon uiteraard niet zomaar voorbijgaan. Hier hoorde namelijk een grote show bij: de Samson & Gert Afscheidsshow. Deze vond plaats in het Studio 100 Pop-up Theater te Puurs. Voor deze show gingen ze gebruik maken van de grote led-schermen, een uniek decor, een koor en uiteraard dansers. 😉 Na een pittige auditie kreeg ik te horen dat ik mocht meedoen. Samen met zo’n 30 andere mensen ging ik beginnen aan een geweldig avontuur! Een avontuur wat bestond uit een lange repetitieperiode. Wekenlang stonden er repetities op de planning waarbij de choreo’s werden aangeleerd, plaatsen werden gegeven, stunts werden uitgehaald, etc. Het was een drukke, maar vooral leuke periode! Aan het einde werd het dan tijd om alles bij elkaar te brengen in het theater. Samen met de acteurs en het koor maakten we dan uiteindelijk een fantastische show.






Op 16 april vond de allerlaatste show plaats. Dit was een heel emotioneel moment dat ik altijd zal blijven koesteren. De leuke crew, de fantastische acteurs en uiteraard de TOP dansers, allemaal geweldige mensen waarmee ik maandenlang mocht samenwerken. De voldoening die ik dan ook had na deze heftige periode was zo groot en ik was echt trots op mezelf!
Dit gevoel wil ik dan ook overbrengen aan jullie: blijf geloven in jezelf en dan geraak je er wel!